ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi

Kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemidir.

İşletmenizin ihtiyaç duyduğu İSO Kalite belgelerini, Türkak veya Yurt Dışı akreditasyonlu temin etmek için 4M uzmanlarını aramaktan çekinmeyiniz.

Referanslarımız

Daha fazlasını yükle


Aşağıdaki formu doldurun veya bizi arayın,
ÜCRETSİZ ön danışmanlık hizmetimizden faydalanın

Sayın Himmet Öztürk; Teşekkür ederiz.
Uzmanlarımız sizinle temasa geçecektir.