Evrak tasdik işlemleri

İhracat yapılacak bazı ürünler için karşı ülkenin resmi kuruluşları tarafından bazı belgelerin onaylatılması talep edilebilir.

Onayı istenen belgeler genellikle menşe şahadetnamesi, fatura, sağlık sertifikası gibi belgelerdir. Talep edilmesi durumunda bu belgeler ihracatı yapılacak ülke temsilciliklerinden onaylatılmalıdır. Aksi halde ürünleri alan firma kendi gümrük işlemlerini yapamamaktadır.

Her ülke temsilciliğinin evrak tasdik işlemleri ile ilgili talepleri farklı olabilmektedir. Elçiliklerin evrak onay prosedürleri, maliyetleri konusunda bilgi ve hizmet almak için 4m’den hizmet alabilirsiniz.

4M Danışmanlık, %30’dan fazlası 8-20 yıl arası çalışan 70’e yakın nitelikli personeli ile 1991’den itibaren 10.000’den fazla müşterisine etik kuralları ile hizmet sunmuş kurumsal bir danışmanlık şirketidir.

4M ile çalışmıyor olsanız dahi aramak ve bilgi almaktan çekinmeyiniz.

İthalat İzinleri Sıkca Sorulan Soruları görmek için tıklayın


İthalat İzinleri Referanslarımız

Bu modül güncellenmektedir!


Aşağıdaki formu doldurun veya bizi arayın,
ÜCRETSİZ ön danışmanlık hizmetimizden faydalanın

Sayın Himmet Öztürk; Teşekkür ederiz.
Uzmanlarımız sizinle temasa geçecektir.